Jorden går under år 2012



Är ett samtalsämne som kommer upp hur mycket som helst just nu bland alla känns det som. Det går iaf rykten om att dom bästa forskarna har kommit fram till att jorden kommer gå under år 2012. Går väldigt många olika och knasiga rykten. Tex att forskarnas almenacka slutar år 2012.. Att det kommer bli solförmörkelse och det kommer förbli så och det kommer övergå till en hetta och det kommer regna eldkometer..

Ja gud så konstigt det låter. Men jag är ju ingen forskare så jag vet ju inte om det kan regna eldkometer. Men inte tror jag att almenackan slutar helt, det låter ju helt rubbat haha. Ett riktigt stort skämt, tyvärr det går jag inte på iaf.

Vad tror ni? Kommer jorden gå under eller är det bara snack?

Själv är jag lite rädd faktist, pyttelite. Det är ju typ bara 1 år och 2 månader kvar dit. Jag vill ju inte bara bli 17 år right?! Usch jag vet inte vad jag ska tro, men ska försöka att inte tänka på det. För vem vill att jorden ska gå under?

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0