Mattiaz skandal

Alla borde väll nästan veta vem han är nu väll? Såg han första gången på premiären på ULLARED. Jag tänkte då "vilken idiot är det där?". Men nu har jag hittat hans blogg och hans musikvideo, hah jag nästan dog av garv. Så jävla pinsam men ändå så skön. Kul att någon verkligen sticker ut lite och inte är som vanliga fjortisbloggare som tex kissie, dessie, gaybloggen osv.. Dom skulle ju aldrig våga skämma ut sig inför sverige, tror inte äns dom skulle våga visa sig i programmet ullared även fast det var med på tv.

Killen är ju störtskön, sångrösten är inte den bästa men det är videon som gör det bästa, och texten! Väldigt bra jobbat det är kul att se något annat än det gammla vanliga bögfjortisarna. (Här hittar ni Mattiaz blogg)  Och för er som inte sett videon kan ju titta nu, störtskön!


Kommentarer
Postat av: elin såklart

han är ful :D

2009-11-10 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0