Rabih åkte ut, katastrof!

Nej nu är jag riktigt sur, ledsen och arg. Började till och med lipa, inte okej. Kunde inte äns se klart och gick ifrån tv direkt! Jag är så förbannad och ledsen, kan inte folket i sverige förstå vilken kapacitet Rabih har? Han har något speciellt som INGEN annan i IDOL har haft! Alla andra har en "vanlig sverige" röst. Jag tycker Eddie skulle åkt ut, han är inget vidare. Han är okej. Men Rabih är så mycket bättre. Eddie kunde lika gärna varit en av medlämmarna i Backstreet Boys (gays). Usch är så ledsen. Sverige har gjort ett stort misstag. Jag VET iallafall att han kommer gå långt. Annars ska jag se till med det, han är bäst!



Kommentarer
Postat av: elin såklart

alla älskar vi rabih, helvete att han åkte. rabih <3

2009-11-10 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0