Bröstcancer (Rosa Bandet)

Självklart hoppas jag ni stödjer Rosa Bandet till alla kvinnor som får bröstcancer. Det har blivit väldigt vanligt med bröstcancer just nu. Jag tycker Sverige lägger pengarna på fel saker. Hur många är det inte som dör i bröstcancer? En mamma, dotter, mormor, faster osv. Nästa dag kan det vara du som blir drabbad. Varför inte låta alla kvinnor i Sverige från ungefär 15+ iaf gå och kolla sig 1 gång per tredje år? Och lägga pengar på det istället än att bygga en ny och fräsh skola tex. Eller bygga om ett varuhus. Det finns viktigare saker.

Denna månad är det RosaBandet. Jag hoppas ni stödjer RosaBandet iaf, det gör jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0