Design tävling


20 åriga designbloggaren Elin har just nu i sin blogg en tävling om att
vinna en design värd 100 :-  Jag är väldigt intresserad av att vinna
för jag tycker hennes designer är underbara. Hon har även gratis
designer i sin blogg man kan få lov att ta. Som även jag har tagit
av henne. Men nu skulle det ju vara riktigt roligt att vinna en design,
för då får man en personlig design. En egen som ingen annan har likadan.
För hur roligt skulle det inte va att blogga och ha en SUPERSNYGG design?

Gå in på Elins blogg direkt, det är det värt,
gå med i tävlingen du med!
(tryck på bilden för att komma till Elins blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0