Foki (Anchisa) vann årets blogg + fyller 18

Grattis på födelsedagen Anchisa. 18 år och väldigt framgångsrik människa. Du verkar vara en söt och omtänksam tjej och verkar inte vilja någon nått ont. Din blogg är något jag läser för den är bra, rolig, söt och allmänt snäll. Även grattis till att du vann årets blogg, för det är du värd. Jag skulle kunna sitta och skriva flera tusen ord om dig och din blogg, men det skulle ingen orka läsa tror jag hehe. Du är sverigen bästa bloggerska, så är det bara ♥


Kommentarer
Postat av: klariizzz

Gud så gulligt inlägg <3

2009-10-18 @ 09:11:34
URL: http://klariizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0