John blund

John blund är på väg att söva mig nu känns det som. Inte sovit så bra dom sista nätterna, undra vad det beror på? Äsh kommer väll bli pigg igen när jag har borstat tänderna osv, aja whatever hihi, då väntar tv på mig i sängen.

Just det förut innan desperate housewifes så bad pappa mig att komma ut och kolla på stjärnhimmeln. Så jag drog på mig mina skor och ställde mig utanför på rund-delen i bara kortbyxer och tröja när det är minusgrader, inte bra... Det var riktigt vackert må jag säga! Jaja fram till saken. Han skulle visa alla dom där stjärnteckena, kommer inte ihåg vad dom heter hehe. Men jag hade iaf prov förra veckan på det i fysiken så det var därför. Men fint var det iaf. Stjärnor är nog det finaste som finns på natten inte sant?

Oh no, big no! Ska upp tidigt imorgon bitti med för att dra upp till stan, igen... För att beställa mina nya glasögon. Det tar ungefär 7-10 dagar innan jag kan få dom. Då ska ni alla få se vilka jag valt, suprise mohaha!

Nej nu ropar sängen efter mig, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0