Kan inte sova..

Kan inte sova.. Ligger och funderar lite. På både det ena och det andra. Denna vecka är det mycket som händer...
Måndag: Linköpings käksspeciallist
Tisdag: Plugga till prov till onsdag
Onsdag: Utvecklingsamtal
Torsdag: Gå och fixa ut mitt gymkort och träna på förfullt
Fredag: Förhoppningsvis sjunga i centrum
Lördag: (Måla om i mitt musikrum och fixa?)
Söndag: (Måla om i mitt musikrum och fixa?)


Har föresten läst alla kända bloggar nu, kissie, dessie, paow, kenza, foki osv.. Alla är så finklädda och söta. Grattis till alla som vann, och även grattis till alla andra för att dom är duktiga bloggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0