Omdömme på mitt betyg

Hej på er!

Sitter i soffan och är supertrött. Skolan suger riktigt hårt just nu om man får säga så. Engelska provet gick väll sisodär, både bra och dåligt tror jag. Nu väntar bara alla andra prov och inlämningsuppgifter, usch jag orkar verkligen inte. Jaja nog prat om skolan, för det är ju tråkigt prat!

Sitter i soffan och ler lite smått. När jag var på väg hem från skolan hände det en rolig händelse haha!
Liten pojke1: Han där är kär i dig!
Liten pojke2: Nej det är jag inte alls
Liten pojke3: Hahaha (typ asgarvar)
Liten pojke1: Jo det är han visst!
Liten pojke2: Sluta då! Det är ju du som tycker det.
Liten pojke1: Okej då, du är snygg *bussvisslar*


Haha påminner mig lite om när man var liten själv och småbråkade med sina kompisar om man gillade någon eller tyckte någon var söt. Dom var verkligen ursöta dom små pojkarna.

Tänk vad skönt att bli liten igen. Då skämmdes man ju inte för något och man kunde kleta ner sig hur mycket som helst och man brydde sig inte ett skit om vad andra tyckte. Kärlek existerade inte, kärlek då var att hålla i handen och man blev ihop med någon varje dag och gjorde slut efter 1 minut. Haha vilka minnen. Men tänk vad skönt ifall man kunde bli liten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0