Första inlägget

Denna blogg har jag skapat för jag ska dela med mig av mitt liv som kommer innehålla mycket musik och videoklipp där jag även sjunger/spelar. Kommer även tipsa lite om bra musik varje dag! Ni kommer även få läsa om vad som händer under dagarna i mitt liv även fast det inte är så intressant. Kommer alltså blogga om lite allt möjligt men mest inom musik såklart! Jag skapar inte denna blogg för att jag vill bli känd bloggare. Utan för att jag vill skriva av mig och kanske lättare kan få kontakter inom musikbranchen. Nu vill ni säkert veta lite om mig...

Mitt namn är Patricia Reuter och jag bor i en liten stad kallad Motala på en herrgård. Jag är 15 år och går just nu i 9an på högstadiet. I april ska jag söka in till en musikskola inne i Linköping. Jag är en väldigt varm och go människa och vill oftast alla väl. Jag älskar inte bara musik utan även skor och väskor. På fritiden så pluggar jag och umgås med mina vänner och familj. Men den mesta av tiden går till att spela och sjunga. Jag har 2 st acustiska gitarrer. En svart J.P och en röd Fender som jag nyligen köpt. Har även några acustiska plaststrängade gitarrer och lite keyboards osv.

Hoppas ni blir lite intresserade även fast det är första inlägget, ska försöka att blogga iaf 3-8 gånger om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Du heter:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-mail så jag kan få tag på dig:

Skriv din blogg så jag och andra kan kolla in den:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0